ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری اسلامی ؛ سپرده های قرض الحسنه ؛ موانع جذب سپرده های قرض الحسنه
نویسندگان: شیرزاد، تقی ؛ رجائی باغ سیائی، محمد ؛ دارابی، بهمن
ناشر: پژوهش های جدید در مدیریت و حسابداری
این مطالعه به بررسی موانع و چالشهای جذب سپرده قرض الحسنه پس انداز بر حسب اهمیت و الویت میپردازد. تحقیق از نظر هدف کاربردی و روش آن توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش در برگیرنده مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران شهرستان تبریز میباشد. حجم نمونه با استفاده از رابطه تعیین حجم نمونه در جامعه نامحدود... ادامه
سال:1397
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: کمپین -تجهیز منابع
نویسندگان: علی بخشی ، بهمن
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی
... ادامه
سال:1395
کلیدواژه: بانک های سپرده پذیر ؛ حواله های ارزی ؛ قرض الحسنه ؛ قرون میانه
نویسندگان: بهمن پور خالصی, محمدحسین
ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه
در این مطالعه به بررسی ماهیت نهاد های پولی-مالی اروپا در قرون میانه با تاکید بر نهاد قرض با استفاده از روش کتابخانه ای-تحلیلی پرداخته شده است. سوال اصلی که این مطالعه به دنبال پاسخگویی به آن است،این است که چه نهاد های پولی-مالی مبتنی بر قرض در اروپای قرون میانه شکل گرفته است و تطورات آن به چه صورت ب... ادامه
سال:1402
کلیدواژه: ارزش ویژه برند ؛ برند ؛ برند بانکی ؛ تصویر برند
نویسندگان: شرفی ، وحید ؛ نجفی شعاع، محمدرضا ؛ دارابی، محدثه
ناشر: چهارمین همایش ملی توسعه علوم فناوریهای نوین در مدیریت، حسابداری و کامپیوتر
تصویر برند، برای بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان معانی یا احساسات زیادی را القا می کند و می تواند در هر رده ازمحصولات یا بخش های خدمات از اهمیت فوق العادهای برخوردار باشد. تصور مصرف کننده یا مشتری از یک برند می-تواند هم به فروش محصول یا خدمت کمک کند یا به عنوان مانعی در برابر فروش قلمداد شود. هدف ت... ادامه
سال:1400
کلیدواژه: تامین مالی ؛ دانش بنیان ؛ کارآفرینی ؛ کسب و کار ؛ مشارکت جمعی
نویسندگان: اسکندری، بهمن ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ جعفری، پریوش ؛ موسی خانی، مرتضی
ناشر: اقتصاد مالی
روند پیشرفت تحولات روز افزون در محیط کسب و کار امروزی، این نوع شرکتها را که تواناییهای فناوری، نیروی کار متخصص و مدیریت پیشرفته از مهمترین ویژگیهای آنهاست، جزیی از شبکهها و زنجیرههای تولید جهانی قرار داده، از این رو، بنظر می رسد رمز توسعه اقتصادی دهه آینده، توسعه شرکتهای دانشبنیان، است. لذا هدف اصل... ادامه
دسته بندی